Nessli 19gunluk bebeğim gaz sancısından ortalığı yıkıyor geçende 2cay kaşığı kimyon çayı verdim rahatladı sizin icinzde deneyen memnun kalan varmi
Lulemom Nessli ben kendim içiyorum. Rezene ısırgan kimyon tohumlarını demliyorum. Günde 2 fincan içiyorum, hem süt yapıyo hemde gaz sancısı çok çekmiyo. Bebeğe vermeyi bilemedim 🙄
jasmin04 benimkindede başladı gaz ama bişey vermiyorum kendim içiyorum bitki çayları bence biraz yardım ediyor gibi
Nessli Lulemom youtubede gördüm bu çayı verenler yorum yapmış hep memnun kalmışlar ben endişeliyim işte