Merhaba annişler 30 bir bebeğim var ve uyumadığı zamanlar hep memede kalmak istiyor ağlıyor. Oturduğum yerden kalkamıyorum biyere gitsem napıcam bilemiyorum.Onunla bütün olmak çok güzel ama günlük işlerimi bile yapamaz oldım.Uyurken de hep memede sürekli tekrar tekrar@ emziriyorum bu durum ne zaman düzelir bunu yaşayanlar var mı? 40 ı çıkınca her seyi düzene girer diyorlar doğru mu