merabalar oğlum 3ay 20 günlük bu gün sünnet iettirdik 3saat filan oldu Allah’a şükür şimdilik bi sıkıntı yok gibi.
Dokotrumuz fitil verdi ağrısı olduğunda filan vermek için calpol da kullanabilirsiniz dedi.
Şu an gerek yok gibi ama narkozun etkisi geçince ağrısı olur büyük ihtimal 😔
Sizce hangisini kullanalım.
Birde şimdiye kadar hiç calpol vermedik 5kilo oğlum .
Calpol kaç saate bir ne kadar vermeliyim?
cevaplarınız İçin şimdiden teşekkür ederim