Kızlar bana bi yol gösterin ne olur gerçekten artık oturup ağlıyorum. 18aylık oğlum doğduğundan beri meme de uyuyor. Artık zor geliyor.. uykusu gelince sadece neme de uyuyor. Annem sallasa falan uyur ama bende ne sallama ne pış pış ne yanına yatma kar etmiyor. Sabah 7.30da kalktı öğlen 2gibi uykusu geldi emzirdim uyudu ama tam dalmamış yatağa koyunca ağladı bende alıp emzirmedim ağlayınca da uykusu açıldı geçti içeri oynamaya başladı. Saat 5 e geliyor aslında iyice uykusu geldi, emzirmeden bi uyutmayı deneyeyim diyorum yatağa yatırdım yanına yatıp gözlerimi kapatıyorum pış pış diyorum dönüyor gülüyor en sonunda indi yataktan oyuna geçti yine. Yok kesin kararımı verdim direk memeyi kesicem. Bana bir yol gösterin akıl verin ne olur memeden nasıl keserim memesiz nasıl uyuturum. Aldım şimdi yine emziriyorum napim sinirlerime hakim olamıyorum bazen bi öfke boşalması yaşıyorum ağlıyorum gerçekten çok zor ya