Kızlar oğlum paylaşmayı hiç bilmiyor,sürekli sevgi şevkat işlememize rağmen daha çok öfkeli bi bebek dışarı karşı.Başka bebeklerle yan yana gelince ah ah diye vurmaya çalşyo kimse öğretmedi bunu ona.asla yüzüne bakmadıgı oyuncaklar bile kıymete biniyo.diğer cocuk eline ne alırsa alsın onu istiyo ağlıyo.Biriyle birlikte oynayamıyor çnkü hep onun elindekini istiyor ne yapmam lazım bu durum karşısında