4 ay önce doğum yaptım normal doğum seyrinde ilerliyordu 40+5 olmuştuk ama ne ağrılarım vardı nede açılmam doktorum yatışımı isteyip suni sancı başlattı 5 saat çektim açılmam 5 cm di bebeğim kanala inmiyordu çok ağrı çekiyordum her vajinal muayenede canımdan can gidiyordu bebeğim kendimi kastığım için kanala inmek yerine yukarı çıkıyordu ve boynuna dolanan 2 kordon vardı artık gücün kalmadı ve sezaryana alınmak istedim. Ama hep normal istiyordum acaba sezaryandan sonra 2. Doğumumda ağrılarım kendiliğinden gelirse açılmam olursa normal doğum yapabilir miyim 🥺