Minnakelifinannesi Kizlar bebeğim bu ay sadece 400 gram almisti bugun doktor kontrolünde doktorumun ek gıdaya başla dedi malesef mama yemiyor mama yeseydi bu kadar erken baslamazdim sadece anne sütü aslında sütüm var yani anlamadım neden almamış kilo
1kralice Minnakelifinannesi yinede sen bilirsin de sütün varsa paso emzir emzirdikten sonrada sağ kalanını ver, 1 hafta sonra kontrole git yine almıyosa öyle başla derim😙🤚🏼
Babyalina Minnakelifinannesi 4.ay büyük bi atak ayı az besleniyorlar uyku düzenleri değişiyor ve 4.ayda az kilo alımı olur genelde doktorum bşze bunu söylemişti ama bebeğiniz yeni 4.ayınamı girdi yoksa 4.ayı bittimi yani 3aylıkkej az kilo almışmı oldu? Yinede 4.ay ek gıda için erken mama takviyesi yapsanız daha iyi gibi. Başka doktora da gidin bence
birtutamsac Minnakelifinannesi benimde bebeğimde aynı sorun var bizde ek gıdaya geçtik sayılır şu an tadım yaptırıyorm 4 ay 9 günlük benim kızımda
Minnakelifinannesi Babyalina mama yemiyor oguruyor malesef 3 aylıkken 1 kilo akmisti bu ay sadece 400 gram almis altını açınca hic çiş yapmadığı bile oluyordu 2 saat boyunda bende terliyor saniyirdum ama hic almamış bu hafta 3 ay 25 günlük
homosapiens Minnakelifinannesi doktorumuz başlatmadı ek gıdaya mama ver dedi mamayı da istemedi kızım 5 ay 20 günlükken kendim başlattım ek gıdaya doktorunuz başla dediyse başlayın lütfen kimseyi dinlemeyin şuan kızımın ayına göre kilosu düşük biraz ek gıdaya başlayınca ilk ay 800 gram aldı
Minnakelifinannesi homosapiens masaAllah başladım vallaha çünkü kızım mamayi yemiyor ben zaten anlamıştım cok huysuzdu gece 10 kere kalkardı ve cisli bezi toplasan 3 tane falandı iste tam 4 aylik olmasına 5 gun vardi bende tam doldursun diyordum ama doktor başla dedi hemen eve gelir gelmez başladım gunah ac mi kalsınlar
birtutamsac Minnakelifinannesi birde inatçı 🤦🏻♀️eşim istedi yoksa ben duru koyacaktım da ikisi bana ait olmasın diye paylaştık isimleri 😂