Günlük , alışagelmişin dışında olmazsa olmazım dediğiniz yiyecekleriniz var mı?
Varsa neler?
benim kuru hurma sabah gözü mü açar açmaz aklıma gelen tek şey 😋
İnsan yaş aldıkça damak zevki de değişip gelişiyor mesela sarı leblebi yemeyen ben karışık kuruyemişle beraber onu da alıyorum artık sizlerde durum nedir? Fikir olsun.
