Betulll75 Merhabalar 🤗 benim göğüslerimin ucu yok nasıl çıkarabilirim bu durumu yaşayan var mı acaba?
Tugcebyrmm Betulll75 benimde yok maalesef bebeğim alamıyor emziremiyorum sağıp o şekilde veriyorum keşke bir yolu olsa …
Busrasener43 Betulll75 elektirikli göğüs pompası ve bebiş benimde bi tanesinin yoktu iki defa sagdım ve bebegim emdikçe çıktı 😂
Meltem_eylul Şırınga yöntemi ile çıkartıp hemen emzirmek gerekiyor,benim iki ay sonra kilo almaya başladıkça tutabildi,bir de silikon uç ile emzirdim iki ay,uç olmayınca zorlanıyordu tutmakta, şükür şu an emiyor🙏 Darısı başınıza