Merhaba. Haftanin evveli esim ateslendi. sali günü test taptirdik covid pozitif cikti. Ben gecen hafta ameliyyat için test yaptirdigimda negatifti ama kanda antitel cikmisti yanı daha önce gecirmisim hastaligi. O yuzden eşimden bana gecmez diyordum. Is yerinden benden de esim hasta olduğu için tahlil sonucu istendiyi için oylesine yaptirdim ama pozitif cikti. Esas sorun oğlum 2yas 4aylik ve ilk kes benden ayrı kaliyor. Pazartesinden bu yana kayinvalidemde. Onu çok ozledim. Bu gün kiyafet götürdüm tahlil sonucumu almadan once o da hastalanmis çok kötü burnu akiyor və oksuruyor. Ben onu artık evime getirmek istiyorum. Sizce orda mi kalsa onun için daha mi iyi yanıma mi alsam?