Kizimmmmm3434 Şimdi birileri çıkıp diyecek biz nerden bilelim doktor muyuz 😂 bebem 2.5 aylık sabahtan uyandı emdi yine uyudu yine uyandı emdi uyudu döngü bu şekilde şimdi de uyuyor bazıları diyor bırak uyusun gelişir 👀👀
kucukprensinannesi Kizimmmmm3434 bencede bırak uyusun uyumasa dahs kötü çünkü herhangi bi sıkıntısı yoksa uyusun 4.ay atağındayız uyusun diye tüm gün çabalıyorum
Almilam_21 Kizimmmmm3434 oh ne kadar güzel benimkisi daha 17 günlük sabah uyanır öğle 4 5 e kadar uyumaz
SANANE_ONANE71 Kizimmmmm3434 doktor bana demişti ki bi bebek deliksiz uyuyosa karnı toktur ısısı iyidir ve gazı yoktur bu iyi bisi demişti
[silindi] 5 aylığız bizde başta bizimkide uyurdu gün içinde ama 4 aydan sonra gündüz uykuları tamamen gitti 5 10 dk uyur uyanır hemen😂 bu günlerin tadını çıkarın 😂
Kizimmmmm3434 momofa 11 gibi uyur gece 2de uyanır emziririm uyur 5 6 gibi tekrar uyanır emziririm yine uyur 9a kadar sonra tekrar emziriyorum yine uyuyor 🥺🥺🥺🥺
momofa Kizimmmmm3434 çok şanslısınız. Bizim gaz nedeniyle düzenimiz yok. Ne güzel uyuyor işte. Normal bu kadar uyuması.
idilolo Kizimmmmm3434 ay maşallah dilinizi ısırın uyusun, benimki uyumuyorsa hep kucak hep oyun. 2 ay 22 günlük
Kizimmmmm3434 idilolo ay masallah ya şimdi yine uyudu ben oyun oynayıp vakit geçirmek istiyorum ama işte
idilolo Kizimmmmm3434 ya bi süre sonra ne iş yapıyorsunuz ne yemek vs. ben yalnız olduğum zaman uyutup öyle tuvalete giriyorum 😂 bi gün evde kimse yoktu ablamı bekledim 2 saat, tuvalete de beraber girmeyelim dedim 😂
Kizimmmmm3434 idilolo insan mecbur kalınca yuvalete de onunla giriyor çok zorda kalırsam kapının önüne koyuyorum ahahahah