Kızlar 22 günlük bebeğim malesef pozitif özel hastanedeki doktorum bi ilaç verme diyor ama ateşi cıkıyor devlet calpol ver diyor cok tıkanıyo her gidişimizde geri gönderiyorlar annelikte de ilk tecrubem malum hastalıktan da yanımda kimse yok varmı tecrube edinen annenler siz neler yaptınız emzirmek dısında bebeginiz için