Dasbaby Selam kızlar ben taç markasi tencere takımı kullanıyorum pek fazla memnun değilim sanki sadece, düdüklüden memnunum.Onerebilceginiz tencere takımı varmı?
Ysf-kn Dasbaby Bizim züccaciye mağazamız var canım 🤣🤣taç güxel bir marka beyaz döküm granit setini bende kullanıyorum gayet güzel 😁😁
Dasbaby Ysf-kn 😂yaaaa güzelmi gerçekten.Duduklusunden aşırı memnunum.Cok iyi pişiriyor.Fakat ben dökümlü vs anlamıyorum.Benim tencerelerim buna benziyor
Miniknur Celik diyorsunuz heralde. Tac hic duymadim sanirim. Granitlerim jumbo cok begeniyorum ama hor kullaniyorum. Tahta kasik kullanmak lazim bende dikkat etmem pek:) celiklerim korkmaz o da iyi birsey olmadi cok sukur
Dasbaby Miniknur tac canım.Bende çelik markasını valla hiç duymadım.Isin komik yanı anlamıyorum çelik granit vs.Ne ise yarar
Ysf-kn Dasbaby Çelik miş bunlar pilav için filna ben granit döküm kullanmıyorum da onlar güzel çelikte gülsan güzel Kütahya kahramanlar marka var bizde öyle marka ama çoksa iyi değil kaç defa şikayet geldi kararma yapıyor Çelikler diye çelikte gülsan bende çelikler gülsan çok memnunum
Ysf-kn Dasbaby Döküm Granitlerde pilav dolma güzel oluyor tabanı yapışmıyor ve benim kek kalıbında taç marka döküm granit ve kekim çok güzel oluyor döküm granit geç ısınır geç soğur ve soğuyana kadar yemeğin içini demliyor mesela kekin içini soğuyana kadar çekiyor pişiriyor tel tel oluyor
Ysf-kn Dasbaby Ben burdan resim atmasını bir türlü beceremedim ins varsa ordan ekle resmini Atay’ım dediklerimin
Dasbaby Ysf-kn evet kararma çok fazla oldu alt kısmı oysaki ben hic bulaşık makinesine atmam tencerelerimi elimle yıkar ciflerim.Tacin çelik tenceresiyle hiç olmuyor pilav hemen altı yapışıyor.Birtane sizin anlattığınız döküm tencereymis meğer onla pilavm harika oluyor.Dediginiz gibi geç ısınıyor zor soğuyor.
Dasbaby Ysf-kn yeemklerimde açıkçası isteğim lezzeti yakalayamiyorum geç pişiriyor.Acaba tencereden dolayı olabilir mi