Tecrübeli Anneliesen yardim istiyorum.Bebegim 14aylik gece 3,4kere süt icmek icin uyaniyor.Doktorumu Anne devam sütünü kesmemizi söyledi icinde sekerde barindirdigi icin kendi yaptiginiz yemeklerden yedirin diyor veriyorm Ama cok fazla yemiyor doymuyor yani alistigindanmi doymadigindan mi gece icmelerini azaltamadim.su veriyorm yada sekersiz caylar 2,3 yudum aliyor istemiyor ne yapmam lazim …