Kızlar bebeğim 8 aylık ve doğduğundan beri park yatakta yatıyor, bir
kaç gün önce üstteki katı kaldırdım alta yatırmaya başladım ama gece seksen kere kalkıyor. Üstte yatarken kafayı kaldırınca bizi görüyordu şimdi aşağıda kaldığından göremiyor. Onun etkisi mi büyüme atağımı nedir ya anlamadım. Önceden aralıksız 5-6 saat uyurdu, günlerdir hacı yatmaz gibiyim ya 😭