Paramedikk_ bu konular biraz genetik diye biliyorum benim bebeğim de 3 ay 10 günlük bugün sağlık ocağında boy kilo ölçümü yaptılar boyu 67 cm çıktı normalin üstünde ama bizim aileye göre normal bi değer. Doktorum şimdi hızlı uzayabilir ama uzaması ilerleyen aylarda durabilir de dedi yani sizin bebeğiniz de şimdi değil sonraki aylarda hızlı bir şekilde uzayabilir. Ailecek boylu ve yapılıyız mesela abim 2 metre, eşim 185, ben 170 boyundayım. Ama mesela halamın oğlu çok minik bir bebekti şimdi 13 yaşında ergenliğe girince boyu beni geçmiş bebeklerimize uzun ya da kısa olacak demek için çok küçükler bence. Hiç bu konuyu takıntı yapıp üzülmeyin bebekler çok değişken huyları kiloları boyları sürekli değişiyor yeter ki sağlıklı olsunlar diyelim