Kızımı sallayarak uyutuyordum ama artık şş-pat yöntemine geçmek istiyorum. Sizler nasıl uyguluyorsunuz bu yöntemi detaylı anlatır mısınız? Yan mı yatırıyorsunuz yüzstü mü? Bebeğiniz kaç aylık? Patpatlama yeri ve şiddeti nedir? Bebeğiniz gözlerini kapatınca şş-pat a devam ediyor musunuz bırakıyor musunuz? Gece uyanınca geri uykuya yine şş-patla mı yatırıyorsunuz? Yada farklı önerileriniz var mı?