Sessizbirgum Merhaba henüz 26 günlük bir bebeğim var tek başıma yıkayamıyorum ve yıkayamadığım içinde isilik oluşuyo gündüz tekim akşam eşim geldiğinde odada ısıtıcı açıp yıkasam olur mu sizce üşütür mü korkuyorum üşütmesinden diğer türlü olmuyo yapamıyoruz
leynanin_pembemantosuu Sessizbirgum odanın ısısını ayarlarsan suyun ısısınıda güzel ayarlarsan üşümez canım bizde kışın bebeğimi hep öyle yıkadık kapattık kapıları odada ısıtıcı karşısında yıkadık sadece yıkadıktan sonra güzelce kurula giydir geceleri artık soğuk oluyor üşümezsin banyo yaptırıp yatırıldığında daha çok hasta oluyorlar genelde
lanadelmiyav Sessizbirgum ben doğduğundan beri hep akşam uykusuna yatmadan önce yıkıyorum, uyku kalitesi daha iyi oluyor. Hiç bir şey olmaz inşallah. Akşam yapabilirsiniz.
Atamom16 Sessizbirgum bişey olmaz canım aksine daha rahat uyuyorlar kıl bebeği oğlum hep akşam banyo yaptırıyorum çok geç saate kalmadan en geç 7 7 buçuk gibi
Sevo2855 Sessizbirgum biz de sabah akşam fark etmiyo hatta genelde hep akşam yıkadık dediğiniz gibi eş durumundan Isıtıcıyı açın gecede mümkünse en azından bi kaç saat başını örtün hiç bi şey olmaz
Ebrulkkk Sessizbirgum bende akşamları eşimle yıkıyorum 1,5 aylık hiç bişey olmaz kıyafetlerini oyalanmadan hızlıca giydirin üşütmez
Fer4hh Sessizbirgum herkesin görüşü inanışı kendine herkes tavsiye ve fikir belirttiği için belirtmek isterim inananmak size kalmış. Babaannemde annemde çocuğu ikindi ezanından sonra yıkamama hiç izin vermediler. Hatta babaannem öğle ezanını bike bekleme sabah yıka derdi. Sebebi üç harfliler akşam dışarı çıkarlar ve sularına girmesin diye çok dikkat ettik çünkü eşimi kayın validem gece yıkayıp suyunuda dışarı dökmüş eşim hoca sayesinde muskayla kurtuldum der hep. Dediğim gibi inanmak size kalmış ama tek yıkarsınız hiç bir şey olmaz üşümez merak etmeyin ve besmeleyle dökün suyunu
Ygtakn Sessizbirgum yıka cajım ben oğlumu havalar sıcakkan bı gunduz bi aksam yatmadan önce yıkardım oda ısısını sağladığın sürece allahım izni ile bişey olmaz hatta akşam daha rahat uyur
Wanderlust Sessizbirgum martta dogum yaptim hep aksam yikadik. Her aksam mutlaka yikakim bebeklerin gelisimi acisindan da cok onemli yikandikca derisi temizlenip nefes alicak vs kurutma makinesinin orta derecesiyle kiyafetlerini isitip giydirirdik onu soyarken fln sdce kurutma makinesi isisini kullandik hic sorun yasamadik isiticiniz varsa daha bile kolay olur
1ana1bebe Sessizbirgum odayı elektrikli ısıtıcı varsa ısıtın bı güzel hiç bir sorun olmaz Allah’ın izniyle ben genelde akşam yıkıyorum rahat uyusun diye üzerine 2 kat örtün sıcaklığa göre 3 de olabilir sonra bir süre sonra azaltirsiniz
Gamzedef Sessizbirgum fileniz yok ise küvete file alın benimde kimsem yoktu hep öyle yıkadım havalar serinledi nerde yaşıyorsunuz isilik sıcaktan olur fazla mı giydiriyorsunuz acaba