Keskeuyusamm Firdevs167 ayyyyy ne güzellll. Ben de burun estetiği var sadece. Bi dudak kaldı yaptırmam lazım😂
Firdevs167 Keskeuyusamm benim gögüslerimde de silikon var baya bi yaptırmışım kendimi ha 😂😂 göz rengim orijinal bi 😂
Firdevs167 Keskeuyusamm konu estetikse asla acı hissetmem ama gel görki sağlık için ufacık bir aşıyı koluma yaptıramam acıyor diye 🥰😂😂 jawline çene yüz estetiği diye de geçiyor canım
minikbaykus Keskeuyusamm Bastan aşağı bakım lazım bana da baya kendimden geçtim. Evden çıkmaya cikmaya