Tirtilinannesiii Bebeğim hazırladığım sebzelerin içinde zeytinyağı koyarsam yemiyor. Ne yapsam olmuyor her şey çöp oluyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Sanırım bana çekmiş çünkü bende zeytinyağından nefret ediyorum 🤷
Tirtilinannesiii minmin-hanim zeytinyağı sıvı yağ hiç kullanmadım. Kullandığım zeytinyağı da iki çay kaşığını asla geçmez ona rağmen yemiyor
Mircet Tirtilinannesiii kaç aylıkken başladın ki tadımlara çok küçük ya daha damak zevki oluşturma aşamasındasınız zaten
Zlm Tirtilinannesiii benimkide oguruyo 😄 kaç gündür veriyosunuz sanki alıştı gibi benim kız dün verdigimi hep yedi 🤗 bir hafta oldu başlayalı biz
Ecoo E koyma o zaman sevmedigi seyi niye durmadan sunuyorsun illerde tekrar denersin suda hasla veya buharda ver sebzeleri????
spaceship Şu an haşlama, buharda pişirme tarzı veriyorsanız sebzeleri kendi tatları pek olmadığı için zeytinyağı baskın çıkıyordur tat olarak. Bence çok çok az koyarak deneyin veya hiç eklemeyin.
Ecoo Tirtilinannesiii kulak cubuyla hafice deligine dogru sürüyor bir arkadasim annesinden görmüs cok ise yariyor diyor…
spaceship Tirtilinannesiii zorlama bence de çünkü ne yaparsak yapalım bazı şeyleri kendileri tercih ediyor veya etmiyor…
Tirtilinannesiii Mircet beşinci ayda başladım çünkü meme reddi yaşadığım için mama veriyordum. O yüzden erken başladık
Tirtilinannesiii Zlm Bugün açıkçası bir kaşık zorladım baktım suratını ekşitti tükürdü en son ağladı üzüldüm bıraktım vermedim 🙄