Tombikdonerartikcokpahali kızlar adet olmuşum 😥 doktora gittim adet olmuşsun falan dedi karnim falan da ağrıyor böyle erken olması normal mi bilemedim var mi benim gibi anneler🤨
Tombikdonerartikcokpahali Lidya-t normal bir durum galiba doktor sen baya erken olmuşsun diyince gözüm korktu😁
aly2020 Tombikdonerartikcokpahali sezeryan sonrası çok kanamam olmadı hatta üç beş gün oldu bitti bir aylık kontrolüne gitmiştim dr rahim toplamış dikkat et hamile kalma rahim duvarı kalınlaşmış döngün başlayacak dedi ertesi gün adet oldum, korkulacak bişey yok sende dikkat et hamile kalma :)