Mommyishome Banyoma düşünüyorum ama olur mu? Tavsiye edebileceğiniz marka var mı? Lcw home da 170 liraya var ama bilemedim iyi çıkar mı? Tavsiye lütfen… 🌺
Elfydr Mommyishome ikea nin jut hakisini yatak odamda kullanıyorum. İlk aldığımda baya döküntü yaptı. Supurdukce azaldı. Suan da ben çok memnunum. Çokta seviyorum. Makinede asla yıkanmaz. Ama halıcılarda yıkatani gördüm.
-erCansu- Mommyishome yok yıkanmaz bence o silmen lazım ve sürekli supirmen lazım Bence hiç girme o işlere 🤭 bende hayranım hatta salonuna bile düşündüm ama bizzat şahit oldum hiç uğraşamam
Mommyishome -erCansu- off banyo paspası bulamıyorum ya. Yuvarlak istiyorum ve şu klasik banyo paspaslarını hiç sevmiyorum. :(
Mommyishome -erCansu- ya ben o dokuda bir şey istemiyorum, bir de çok çabuk deforme oluyor sık sık yıkandığı için. İyi bir markaya da benzemiyor. Canlı görmedim ama