mariiiin2 Bebegim bi yas 45 gunluk , gecen ay iki kere regl oldum 5 hafta oldu ne gelen var ne giden , gecen hafta test yaptım negatıf , emziriyorum , duzensiz olması hala normalmi ?
Deletedmom54554 mariiiin2 olabilir mantar yada enfeksiyon yanş herşey olabilir dr gidip bakmak lazım 🙏🏻