Pozitifanne1 tek uyku yapıyor, 10 kilo ama boyunu bilmiyorum. Yemesi normal düzeyde. Anne, baba, teyze, anneanne, nene, dede, çiçek, çay, mama, üzüm, dada (dayı), alo, gel, git, momo (oyuncak ayısının ismi) düt düt, kelimelerini söylüyor.
Cümleleri ; anne gel, git. Anne mama, anne du (su).
Bugün de (gidiceem) demeyi öğrendi.
aklıma gelenler bunlar. Allah hepsine sağlık versin 💙