Asmrra1 Hanımlar yenı doğum yaptım 13 gunluk bebegım var doktor dedıkı bır göğüsten bebek doyması ıcın en az 60 ml gelmesı gerek toplam 120 ml uzerınde olmalı dedı ben üç saat sonra sagdım 40 ml çıktı toplam yahu bebegım aç mı sureklı kalkıyor doymuyor hısseıdyorum. Ne yemelıyım su çok ıcıyorum humana çayı yapıyorum süt yapan damla da aldım offf
kucukprensinannesi Asmrra1 ml’lere çok takılı kalmayın bol bol emzirin zaten daha çok küçük memeden ayrılmaması normal güvende hissettiği tek yer orası
Doruk_ege Asmrra1 canım senin sağdığın süt ile bebeğin emerek aldığı süt aynı değil o yüzden anne sütünü yarım saat içinde mide sindirdiği için yeni doğan bebeklerin uyanıp emmek istemesi normal benim bebeğim de 3 aylık sayılır akşamları emdiktwn sonra doymayıp çok ağlamaya başladı ben mama kullandım akşamları bir biberin ben de süt sıkıntısı çektim dediğin gibi su humana çayı stresten uzak ol şuanda mamayı bıraktık anne sütüne devam ediyoruz sık sık emzir bebeğini bebek emdikçe süt artarmış benim yaptıklarımda bunlar ❤️umarım bebişe yetecek kadar çok sütün olur 🤗❤️
Zeynepklcts Asmrra1 merhaba sütünüz geldi mi acaba arttı mı bebek doyuyor mu. Bende aynı durumdayım şuan bebegim 12 günlük sütümle doymuyor mamaya başladım sütüm git gide azalıyor gibi
kenankaan Asmrra1 sağdığı da gördüğün süt ile çocuğun emdiği asla aynı değildir, cocuk daha kuvvetli emer ve daha çok ceker, o yüzdem gerçek rakamı göremezsin, çişli bez sayısı ile kilo alımını takip edersen gerçekten beslendiğini anlayabilirsin