Hanımlar merhaba kızım 15 aylık ilk defa bir kış geçiricez yürüdüğü için hakkari gibi bir yerdeyim bebekken ayakkabı sorun olmuyordu fakat şimdi enerjisini atmak için mecbur hergün sokaktayız evde çok sıkılıyor nasıl bir ayakkanı tercih etmeliyim bilemedim deneyimli annelerin görsellerine ve fikirlerine ihtiyacım var karda kışta yağmurda su geçirsin istemiyorum sıcak tutsun istiyorum birde içinde rahat yürüyebilsin istiyorum bu igor ların yağmur botlarına bakıyorum fakat sıcak tutarmı emin olamadım bi zahmet anneler yardım edin şuanda izindeyiz internetten almak istemiyorum izindeyken deneyerek almak istiyorum uğraşmak istemediğim için 🙏🏼🌸