Alphan0105 Kızlar merhabaa. 3 aylık bebek. Emziriyorum sonrasında diğer emzirmeye kadar devamlı kusuyor. Aşırı kusuyo yanii. Hep ağlıyor. 600 gr almış bu ay. Gaviscon verdi doktor bugün kontrolde. Napmam lazım bir öneriniz varmı.