Bebeğimde sivilceler çıkmıştı doktor uyuz bulaştığını söyledi ve kükürtü vazelinle karşıtırp verdi onu üç gün kullanıp üçüncü günün sonunda yıkamamızı söyledi kokusu ağır etkisini gösterdi fakat bir hafta sonra tekrar çıkmaya başladı ve cildini baya bir kurutmuştu kükürt napcamı bilmiyorum bu durumu yaşayan anneler var mı