Linaduygu06 arkadaşımın kızı da sizinki gibi 11ayin sonunda çıkardı 4dis birden cıktı 🤣bizim oğlan 9aylik 5dis cıktı 6.yolda 7ve 8 şişmiş durumda🤗gelde bana sor nasıl cıktı biraz daha çıkmasa eşimle ikimiz dişlerimizi oğlana hediye edecektik bizi üzme artık diye🤣🤣🤣