Selam kızlar kızım 27 aylık hala emiyor ben bıraktırmıyorum onunda bırakacağız yok çok çok. Düşkünnnn. Aslında bıraktırırım bir şekilde ( hangi şekil bıraktırılır tam bilmiyorum. Sürekli aynı evin içinde ikimiz varız zor ama ) covid olduğu için anne sütü korur diye bıraktırmıyorum. Benim gibi olan var mı ?