Bende neler yaptıysam işe yaramadı ağlayarak emziriyodum emme saatinin gelmesini istemiyodum bikaç gün sağıp verdim ama herkes bebeğin ağzı iyleştircek emzir diyip durdu birde sezeryan oldum birazda zor oldu o yüzden çok ağrım vardı kendimi kasmaktan dikişlerim ağrımaya başlıyordu daha çok canım yanıyordu 15 güne ayağa kalktım şimdi 40 günlük olduk 10 gündür acılarım hafifledi lansinoh krem kullanıyodum artık sürmüyorum gerçekten bebeğin emmesini öğrenmesiyle alakalı ne zaman ucundan çekse veya zorlasa hemen yara olmaya başlıyo