merveasm ya hayır kendinizi bu şekilde korkutup evham yapmayın. Benim oğlum da 1.5 yaşında ve fazla kelimesi yok anne, meme, mama, dede, gel, hayır vs. Henüz cümle kuramıyor ama algısı çok açık her dediğimizi anlıyor ve uyguluyor. Ayrıca parmak uçlarında yürümeyi keşfeden her bebek o şekilde yürüyebilir benim oğlum da ara sıra yürüyor. Yani çok takılmayın bunlara adıyla seslendiğinizde bakıyor sonuçta sarılıp öpüp oyunlar oynuyorsunuz. Otizmli çocuklar bu dediğiniz hareketleri sürekli yaparlar ve göz teması kurmaz hiç bir şeye tepki vermezler. Çocuğunu iyi gözlemleyen her anne baba bilir aslında bir terslik olup olmadığını, bence oğlunuz normal ama yine de bir uzmanla görüşmek içinizi daha da rahatlatacaksa görüşün tabii 🌸