bebeğimin iki gündür burnunda hırıltı vardı uyurken rahatsız ediyordu sprey halinde deniz suyu kullandım ama fayda etmedi. internetten bakıp serum fizyolojik şırıngayla temizledim rahatladı gibi oldu ama daha o hırıltı var. burnunda görünür birşey de yok sanırım içeride ne yapmak lazım serum zarar verir diye de korkuyorum günde kaç kez yapıyorsunuz?