Mathh Geçiyor demeyeyim de siz duruma alışıyorsunuz diyeyim. Bi süre sonra koymuyor. Tabi arada bi bunalıma giriliyo yine ama ilk zamanlar ki gibi değil . 😊 Valla ben ilk 8 seneyi gözden çıkardım artık😅 en azından bi ihtimal ozaman kendi kendine uyur , oynar , wc ye gider , suyunu içer ne bilim dolaptan bi peynir cıkarır yer felan😅 agzına bulduy herseyı atmaz vs. Yürürken emeklerken düşmez en azından. Tabi o döneminde baska zorlukları vardır . Yüklenir o da 😅