Acayip heyecanlandım ve sizlerle paylaşmak istedim bilenler bilir bebeğimde uyku sorunu var ya kucakta ya memede uyur yatağında uyanır. Nette uzun araştırmalar sonucunda nerde gördüğümü tam hatrlamiyorum(pinterest te olabilme ihtimali yüksek) muslin örtüyü üçgen yapıp üzerine bebeği yatir örtünün sağlı sollu üç kısımlarını bebeğinin kol altından omzuna doğru getirip ikisini başının altına koyup pis pis tamamdır. Tabi ben ayağımda sallarken denedim bunu bir de dua açtım.insallah sizin bebisler de dalar malum 2.ay asi sonrasi acayip huzursuzluğu vardi ınsallah iyi uyur tüm bebislwr de bizimki de;) hemen deneyin bekliyorum