Kucukadamimm benim bebeğim de 8 buçuk aylık aynen basmıyor ayaklarını korkuyor gibi. Bastırmaya çalısıyorum topluyor. Kafama takıyorum çok. Doktor olabilir dedi acele etme dedi ama her gün bi heves uyanıyorum. Geç yapsın sıkıntı değil ama bi sorun mu var diye endişe ediyorum. Sizin bebek nasıl yapıyordu bastırmak isteyince detaylı anlatır mısınız