Buglem_Bugra ben de damarda kaçak da var baya içer derece hatta acil operasyon yapalım damarı kurutalım dedi, ağrıdan da duramıyorum ama gitmedim, aşı oldum kan sulandırıcı değil ama coraspirin kullanıyorum toplamda 3 ay kullanıcam pıhtı atmasın diye