Lady01 iç katmanlar iyileşmiş mi diye ultrasonla baktılar bana simear falan vermedim normalde yılda 1 kere verilmesi gerek olduğundan alıyolar kadın doğumcular ilk fırsatta
Vajinaya bi alet takılıyo rahim ağzını görmek için sonrada bi çubukla örnek alıyolar sadece