Merhabalar bebeğim 40 günlük kulak memeleri kalkık duruyor ve kulaklarının üst kısmı da kalkık duruyor doktora sorduğumda kulak memeleri iner daha çok yumuşak dedi kulak bandı kullanabilirsin o düzeltir biraz daha dedi aranizda böyle bişey yaşayan var mı kulak bandı kullanıp memnun kalan faydasini gören oldu mu