Merhabalar. Kızım 18 aylık konuşan bir bebek aklınıza gelecek herşeyi söylüyor. 3 haftadır da kakası geldiğinde haber veriyor anne kaka diye sonra koltuk arkasına geçip kakasını yapıp geliyor tekrar poposuna vurarak anne kaka diyordu. Erken olduğu y düşündüm ama bu böyle her kakasında devam edince bir kaç kere banyoya sokmadan hadi annecim çişini yap dediğimde de yaptı. Aptallık edip çocuğu yere işetmeseydim keşke😂 3 gündür lazımlık aldım her gün bir kere olmak üzere işedi diğerleri hep yere. Hatta lazımlığa oturtuyorum kalkıp yanına yere işiyor🤦🏽♀️ Ne yapmalıyım fikirlere ihtiyacım var