ketcapli_lahmacun Cnsbjk1- Evet ilk zamanlarda boyattığımda içinde Amonyak olmayan doğal boyadan almıştım. Gratisten indirime girmişti. Daha sonra ki zamandada normal boya alıp boyadım. 😅
ketcapli_lahmacun Cnsbjk1- Amonyaksız olanları tercih edebilirsin. Ama onlarda normal boyalara göre biraz pahalı oluyor. 😊😊