Bizimki 1 yasina giricek tay tay duruyor iki uc adim atiyor ama hemen oturuyor yere daha cesaret yok heralde anne babaylada alakali diyorlar genetik yasini doldurduktan sonra yurur gibi geliyor bana ama bakalim sizinkiler nezaman yurumustu geneli kacinci ayda oluyor😇