Kızlar merhaba.
Buraya daha önce de covid ile alakalı birkaç post açtım. Ama sormam gerekiyor…
10 gün önce pozitif oldugumuzu öğrendik. Çok şükür ki iyiyz. Ağır geçmedi. Filyasyon ekibinin getirdiği ilaçları içmekten korktuk. Eşimin iş yerinde onları içip fenalaşanlar olmus. Aynı zamanda eşime iş yerindeki doktor onların tam olarak içeriklerinin net olmadıgını belirtmiş, önermemiş. Biz de parol, nurofen, aferin, C vit. , D vit. , nane limon kekik zencefil çayı bu şekilde atlattık. Öksürük vardı bende o da bitti. Boğaz spreyi kullandım. Su an bi şikayetmz yok. Sadece eşim sabah uyanınca bademciklerinin şişmiş oldugunu söyledi. Bi kagıt vermişlerdi, covid danısma hattı numarası var. Aradım sorum sabah. Eşimin bademcikleri için, ne önerirsiniz dedim. Belki ordaki dr antibiyotik yazar bi yakınımız alır gelir diye düşündük. Ama ordaki dr resmen kızdı bize. Nasıl içmezsiniz diye? Sonucta verdikleri ilaç basit bi ilaç değilki. Korkmakta haklı değil miyiz? Aferin size diyor… çocuk azarlar gibi azarladı beni resmen. Evde bide cocuk var diyo… bizim en basından beri hastalıgımız ağır olmadı. Basımız, sırtımız, kemiklermz ağrımadı. Benm öksürük de iki günde geçti. Hapsurugım vardı, ama o gripte daha fazla olurdu bende. Neyse suan bişey yok.
Sorum şu ki bunu geçirenlere soruyorum… Sizce o ilaçlar gerçekten içilmeli miydi ?
Eşim bide tedirgin oldu. İşe baslaması için karantina bitiminde gidip test verecek. Negatife dönmedi ise diye korktu. İşine çok önem veriyor. Bi an içmeyi bile düşündü…