2prensesannesi_ Merhaba anneler ikiz bebek arabası için fikrinize ihtiyacım var sizce hangisi daha kullanışlı olur arka arkaya olan mı yan yana olan mı? 💕
Mmavi 2prensesannesi_ yanyana kullaniyoruz. Altli ustlulerde cocugun biri cok asagida biri tepede kaliyor gibi geliyor bana yanyana daha saglikli geldi oyle aldik🌸
Tugba10-5 2prensesannesi_ prego İbiza 2021 var bizde çok memnunuz koltukları oto koltuğu da oluyor . Kullanımı çok kolay bir araba katlanınca yer kaplamıyor tavsiye ederim.
Twinsmomee Yan yana kullanıyorum ben arka arkaya olanlar genelde daha yüksek fiyatlarda oluyorlar uygun olanlarida sadece arkadaki yatar pozisyona geçiyor, joie marka bizimki hem hafif hem sürüşü rahat kolay açılıp kapanıyor memnunuz yani 😊
Mysunshines17 2prensesannesi_ Kaç aylık bebekleriniz..Ben ikizlerime büyük hevesle Thule marka satın aldım ki fiyatı inanılmaz yüksek gerçi çok da kaliteli ve rahat bir arabaydı ama 1 yaşına geldikleri gün bebek arabasına binmeyi reddettik..Sonrasında ebeveyn kontrollü itmeli iki adet bisiklet aldım..İyi ki almışım onunla inanılmaz rahat ettik.Eger bebeğiniz küçükse bebek arabasını uygun hatta ikinci el bir şey alın ki çok uzun zaman binmiyorlar
2prensesannesi_ Mysunshines17 4 aylık olduk yeni şimdiye kdar puset kullandık ama taşınmıyor artık 😀İkinci el baktım ama iyi bşe denk gelmedi ya ucuz yollu olanlara bakarız artık şimdiki bebekler de herşeyi reddediyor biz nasıl büyüdük acaba 😊