Asafemir ayni durumu yaşıyorum, bebek hemşiremiz ten temasıyla sakinleştir masajı sakin olduğu zaman yapmamı önerdi ve öyle yapıyorum. Gaz sıkıntısının normal bir süreç oldugunu kabul ettim artık, anne ne kadar sakinse bebek o kadar rahat atlatıyor bu süreci. Bilinçlenme yoluna girdim, olması gereken 🙏 çözüm odaklı olmakta fayda var, bu zamanlar çok kıymetli çünkü doyasıya yaşamalı..