Kızlar sezeryan doğum yapalı 2 ay 23 gün oldu. Fakat benim 2-3 günden beri geçmeyen şiddetli kramp şeklinde sol kasığım ağrıyor. Yatarken sorun yok. Ama otururken kalkarken iki büklüm olduğum da oluyor. Yatarken bacaklarımı karnıma doğru çekemiyorum bile. Başına gelen var mı?