Merhabalar 41 günlük oldu kızım ama göz takibi yapmıyor ışıga tepki vermıyor doktora götürduk ama bakamadı 4 aylık olunca gelin dedi bu şekilde bırsey yasayan var mı ilerleyen zamanda düzelir mi kaçgündür çok kötüyüm umarım görmeyle ilgili bır sıkıntı yaşamayız