Nariyee Merhaba 15 eylül de btahcg 112 çıkmıştı bugün 17 eylül de 22 ye düşmüş ne demek oluyo normalde çıkması gerekli değil mi??
BurcuKucuk Nariyee kimyasal gebelik demek. Kanama oldu ise kanama ile atılmış olmadı ise atılacak demek
Nariyee Deletedmom_56 peki tekrar beta yükselme olasılığı oluyor mu? Kanamayı mi beklemeliyim doktor müdahelesi gerekli mi?
Nariyee Saripapatyam123 kanamayla mı atılacak peki doktor müdahelesi gerekli mi pazartesi yi bekleyelim dedi doktor lar
BurcuKucuk Nariyee değer çok düşük çok yeni muhtemelen kese bile oluşmamıştır daha yani müdahele gerekeceğini düşünmüyorum ama doktorunuzla görüşün tabii ki
Deletedmom_56 Nariyee geçmiş olsun. İki kez kimyasal gebelik geçirdim. 3.de kızım oldu. Sakın endişelenmeyin ❤️❤️❤️