Kızım 13 aylık. 2 haftadır rahatsız yeni iyileşiyor. Bundan öncesinde çok iştahlı ne versem yiyen bir bebeydi. Bu sıralar asla bir şey yediremiyorum, sevdiği şeyleri dahi. Mama içmek istiyor sürekli. Yaşayan var mı? Siz neler yaptınız çok moralimi bozuyor bu durum.