Vuslat26 biraz geç oldu ama faruk bey malesef iyi degil. 2hafta önce tahlil yaptırdık sonuclari telefonla bildiririz dediler. Sonra karaciğer enzimleri yüksek çıktı haftaya tekrarlayalım diye mesaj attı. Neyse sonraki hafta gittik çocuğumun tahlil sonucunu bu enzim yüksekliğinin sebebini vs öğrenmek istedim. Azarladı beni kaç kere söyleycem enzimleri yüksek iste internetten bakmissindir zaten kanserde olabilir tumorde ne dememi bekliyorsun falan dedi. Halbuki telefonda sormadim yuzyuze konuşmak için. Hastaneye gittiğimizde de bu şekilde davrandı.